T3 Aire 360 vs. Dyson Airwrap: Welke alles-in-één haarstylinggereedschap is beter?
PureWow -editors selecteren elk item dat op deze pagina verschijnt en sommige items kunnen aan ons worden geschonken. Bovendien kan Purewow compensatie verdienen door middel van affiliatielinks binnen het verhaal. Alle prijzen zijn nauwkeurig op de datum van publicatie. U kunt hier meer leren over het partnerproces .
T3Ik heb een kavel van verschillende Haargereedschap Door de jaren heen, maar als er één merk is dat ik vertrouw en keer op keer terugkeer, is het T3. Hun Flat Ironbeauty -redacteur zo'n zeven jaar later.
Uit mijn ervaring hebben de tools van T3 altijd consistente resultaten opgeleverd en zijn gebouwd om mee te gaan, daarom toen het merk aankondigde dat ze een alles-in-één stylingtool lanceerden, was ik genoeg verleid om het te willen proberen, ondanks het feit dat ik nooit echt groot ben geweest bij het föhnen van mijn haar .
Hoe verschilt de T3 Aire 360 van de Airwrap van Dyson?
Laten we dit eerst uit de weg ruimen, omdat ik weet dat dat is waar de meeste mensen nieuwsgierig naar zijn. Ten eerste is er het voor de hand liggende en significante prijsverschil tussen de twee tools: de T3 Aire 360 kost $ 300, terwijl de Dyson Airwrap $ 600 is.
Toen ik de T3 Aire 360 uithielden, was ik aangenaam verrast om te zien dat alles in een slanke trekkoord -draagtas met slimme binnenzakken die elk van de bijlagen bevatte, verpakt. Als iemand die een hekel heeft aan rommel, vond ik dit veel meer ruimte -efficiënter dan de gigantische kluis waarin de Dyson Airwrap (en soortgelijke gereedschappen) binnenkomen.

Hoe werkt de T3 Aire 360?
Net als zijn voorgangers gebruikt de T3 Aire 360 een verwarmde luchtstroom om secties haar rond zijn vat te wikkelen, wat resulteert in zachte veerkrachtige krullen die een uitbarsting nabootsen.
Het gereedschap heeft drie snelheden en drie warmte -instellingen met de hoogste temperaturen die tot 237 graden Fahrenheit bereiken die T3 als de heetste temperatuur heeft bepaald die u kunt gebruiken om een stijl in te stellen zonder in het proces schade aan uw haar te veroorzaken. Dat gezegd hebbende, wees gewaarschuwd dat de vaten kunnen worden erg Heet dus zorg ervoor dat je ze van hun coole tips bovenop hanteert bij het schakelen van de bijlagen.
Daarin ligt het enige grote nadeel van de T3 Aire 360: je moet de vaten schakelen om beide zijden van je haar te krullen. Dyson krijgt hier zeker de overhand om erachter te komen hoe u de richting van uw krullen kunt veranderen met slechts één bijlage.
Zelfs nog steeds na het plaatsen van beide tools (en vrijwel elk airstyling- of zelfkruisen haargereedschap dat er is) op de test, komt de T3 Aire 360 bovenaan-vooral overwegen hoeveel knal je krijgt voor je geld.

Zou ik de T3 Aire 360 aanraden?
Ja, ik zou de Aire 360 aanbevelen aan iedereen die regelmatig hun haar droogt en/of iemand die nooit helemaal een handvat heeft gekregen bij het gebruik van een krultang; Een dergelijke tool kan voor u gemakkelijker zijn om te manoeuvreren.
Wat betreft mij? Ik ben tot het besef gekomen dat ik waarschijnlijk niet de doeldemo ben voor dit type alles-in-één stylingtool. Ik drog meestal mijn natuurlijk golvende haar aan de lucht en als ik het doe, gebruik ik het liever een krultang om wat definitie toe te voegen zonder het volume te verhogen. Dus hoewel de Aire 360 een prachtig vervaardigde tool is die ik kan waarderen, denk ik niet dat ik het zo veel zal gebruiken als mijn vertrouwde T3 Curl Id Iron.
Het goede nieuws is of u besluit om de nieuwe Aire 360 te proberen of kiest voor een van de andere stylingtools van het merk, in plaats daarvan kunt u er zeker van zijn dat het vele jaren zal duren.
$ 300 bij Sephora $ 300 bij Amazon